Klantenservice

Betaalmethoden

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • Ideal
  • Vooraf overmaken/Directe bank 0verboeking
  • Creditcards
  • PayPal
  • Klarna Achteraf Betalen
  • Betalen bij afhalen

iDEAL is een betaalmethode, waarbij je online bij ons kunt afrekenen via je eigen bank.

Na het afronden van je bestelling kies je met iDEAL, je eigen bank. Je belandt dan automatisch op het inlogscherm van je eigen bank of op de mobiel bankieren app van je bank. Als je bent ingelogd hoef je de betaling alleen nog maar te bevestigen, heel eenvoudig.

Vooraf overmaken/Directe bank overschrijving.

Is het voor jou niet mogelijk of wenselijk om via bovenstaande mogelijkheden te betalen, dan mag je natuurlijk ook het aankoopbedrag naar ons overmaken op rekening nummer: NL79 KNAB 0254 9980 97

Creditcard

Net als bij iDEAL verloopt het afrekenen met creditcard via de omgeving van je eigen bank. Aankopen die je met je creditcard doet zijn bovendien vaak verzekerd tegen diefstal, vermissing of beschadiging. Raadpleeg hiervoor de voorwaarden van je creditcardmaatschappij.

PayPal

PayPal is een populair middel om online te betalen, daarom bieden ook wij deze methode aan. Paypal biedt als extra service een retourkostenvergoeding, wanneer je niet tevreden bent over je aankoop. Raadpleeg voor de voorwaarden de website van PayPal

Klarna Achteraf Betalen

Liever achteraf betalen bij Raising Kids? Dat kan! Kies je voor Klarna dan ontvang je een factuur van hen met een betaaltermijn van 14 dagen. Klarna hanteert een uitgestelde betalingsperiode van +/- 2 weken. De betalingsoptie achteraf betekent niet, dat, wanneer je niet tevreden bent, je niet hoeft te betalen. De betaling dient altijd voldaan te worden. Neem contact met ons op, zodat we je kunnen helpen.

Betalen bij afhalen

Het is mogelijk je bestelling bij ons af te halen en ook op dat moment te betalen. Let op; Dit kan uitsluitend op afspraak.

Disclaimer voor Raising-Kids.nl

Op deze pagina vindt u de disclaimer van Raising-Kids.nl, zoals deze beschikbaar is gesteld door Raising Kids. In deze disclaimer geven wij aan onder welk voorbehoud wij de informatie op onze website aan u aanbieden.

Intellectueel eigendom

Het gebruik van de informatie op deze website is gratis zolang u deze informatie niet kopieert, verspreidt of op een andere manier gebruikt of misbruikt. U mag de informatie op deze website alleen hergebruiken volgens de regelingen van het dwingend recht.

Zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Raising Kids is het niet toegestaan tekst, fotomateriaal of andere materialen op deze website her te gebruiken. Het intellectueel eigendom berust bij Raising Kids.

Geen garantie op juistheid

Indien van toepassing:

Voor de prijzen die op onze website staan, geldt dat wij streven naar een zo zorgvuldig mogelijke weergave van de realiteit en de bedoelde prijzen. Fouten die daarbij ontstaan en herkenbaar zijn als programmeer dan wel typefouten, vormen nooit een aanleiding om een contract dan wel overeenkomst met Raising Kids te mogen claimen of te veronderstellen.

Raising Kids streeft naar een zo actueel mogelijke website. Mocht ondanks deze inspanningen de informatie van of de inhoud op deze website onvolledig en of onjuist zijn, dan kunnen wij daarvoor geen aansprakelijkheid aanvaarden.

De informatie en/of producten op deze website worden aangeboden zonder enige vorm van garantie en of aanspraak op juistheid. Wij behouden ons het recht voor om deze materialen te wijzigen, te verwijderen of opnieuw te plaatsen zonder enige voorafgaande medeling. Raising Kids aanvaardt geen aansprakelijkheid voor enige informatie die op websites staat waarnaar wij via hyperlinks verwijzen.

Wijzigingen

Mocht deze disclaimer wijzigen, dan vindt u de meest recente versie van de disclaimer van Raising-Kids.nl op deze pagina.

Garantie en Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Neem hierover contact met ons op via e-mail.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@raising-kids.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.  Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 3,15 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 6,75 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL en/of PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Retourneren

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien dat er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@raising-kids.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt je uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met klantenservice@raising-kids.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Alleen met een volledig ingevulde retourformulier kunnen wij uw retourzending snel en efficiënt verwerken.

De waardering van raising-kids.nl/winkel/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 5 reviews.